Pariisin Kerastasen Luxury Sense of service-koulutusmatka

Viime viikolla olin Kerastasen koulutusmatkalla Ranskassa tutustuen upean muotikaupungin katuihin ja inspiroituen keväisestä Pariisista. Meitä oli kouluttautumassa noin sata kampaajaa pohjoismaista Kerastasen Luxury Sense of Service-koulutuksessa. Meillä oli luentoja hiusalan tulevista trendeistä ja samalla siellä uudelleen lanseerattiin upea ikoninen Kerastasen Elixir Ultime-öljy, joka on yksi Kerastasen myydyimmistä tuotteista. Ja tiesitkö muuten,että Kerastase täyttää tänä vuonna…

Viime viikolla olin Kerastasen koulutusmatkalla Ranskassa tutustuen upean muotikaupungin katuihin ja inspiroituen keväisestä Pariisista.

Meitä oli kouluttautumassa noin sata kampaajaa pohjoismaista Kerastasen Luxury Sense of Service-koulutuksessa. Meillä oli luentoja hiusalan tulevista trendeistä ja samalla siellä uudelleen lanseerattiin upea ikoninen Kerastasen Elixir Ultime-öljy, joka on yksi Kerastasen myydyimmistä tuotteista. Ja tiesitkö muuten,että Kerastase täyttää tänä vuonna 60 vuotta? Upea matka upealle brändille.

Koulutuksessa oli mukana kaksikymmentä kampaajaa ympäri Suomea. Koulutuksien parasta antia onkin päästä vaihtamaan ajatuksia, trendejä ja vinkkejä muiden ammattilaisten kanssa. Koulutusmatkamme huipentui upealle illallisella Pariisin kattojen yllä, kun pääsimme nauttimaan illallista saxofonin soidessa taustalla ihastellen upeasti valaistua Eiffel-tornia Cafe del homme-ravintolassa, joka on tuttu Emily in Paris-sarjasta Netflixissä.

Ihana Pariisi ja ihana reissu. Nyt taas nautitaan arjesta tehden ihania hiuksia ihanille asiakkaille ja odotamme upean Elixir Ultimen lanseerausta Suomessa ja tuotteen saapumista meidän kampaamolle toukokuun loppuun mennessä.

Bonjour!